Avatar billede flso Novice
02. marts 2013 - 20:20 Der er 4 kommentarer

Fast IP adresse gennem D-link Dir-615 til MAC adresse

Hej Forum

Har en IHC controller som er koblet på mit netværk, og vil gerne have adgang  udefra via en separat fast IP adresse.

Har Comx, og har der oprettet en fast IP adresse, hvor jeg har skrevet controllerens MAC adresse.

Nu mangler jeg blot at få den faste IP adresse direkte igennem routeren, til den interne IP adresse 192.168.1.3 (med den angivne MAC adresse)

Har brug for hjælp til denne opsætning af routeren, og håber at nogle her kan hjælpe med en udførlig beskrivelse.

Mvh. Flemming
Avatar billede flso Novice
02. marts 2013 - 20:35 #1
Skal måske lige skrive at controlleret selv har en anden fast IP adresse..
Avatar billede giweo Juniormester
03. marts 2013 - 11:37 #2
Er du sikker på ComX ikke automatisk tildeler dig din fast IP, således at du ikke behøver ændre din router-opsætning ?
Avatar billede flso Novice
03. marts 2013 - 12:35 #3
På comx hjemmeside kan jeg se at routeren er tildelt en fast ipadresse. Derudover har jeg oprettet endnu en anden fast ipadresse til controllerens macadresse. Det er denne ipadresse som jeg påtænker at skulle gå direkte til controlleren..
Avatar billede flso Novice
03. marts 2013 - 19:44 #4
Har fået det løst med portforwarding.