Avatar billede jesper Praktikant
18. marts 2013 - 20:40 Der er 1 kommentar

gmail kalender

Hej . Jeg leder efter en årskalender til gmail kalender, hvor jeg kan se hele året eller 6 måneder af gangen. Findes dette?
Avatar billede fono Nybegynder
20. marts 2013 - 09:06 #1
Har aldrig hørt om et, vis du ikke kan finde et på google søgning eller youtube, og dem du spørger ikke kender det, så vil jeg tro at det er et ikke eksisterende program du leder efter ;)

Vis jeg var dig, ville jeg bruge min telefon som kalender istedet, det er nemt at skrive ind, og sætte alarm, og man har den altid på sig ;)