Avatar billede cecilie Praktikant
18. marts 2013 - 20:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

god til seo?

hej igen.. nu er min hjemmeside blevet mere og mere populær, der er også kommet mere og mere på, jeg har læst en masse om seo, men der er mange ting jeg ikke forstår og det er et kæmpe arbejde i sig selv, plus jeg også sidder og laver hjemmesiden selv.

jeg kunne godt tænke mig en der vil hjælpe mig med seo, så min hjemmeside, kan blive endnu mere populær,

det må meget gerne være en der er ret god til det, selvfølgelig.
da jeg har alt for travlt med hjemmesiden, og mine besøgende kraver mere og mere, hvilket, er rigtig dejligt, har jeg rigtig svært med ved at finde tiden med seo efter hånden. andet end jeg lige for smidt et par link, og folk søger om link hos mig.

mit budget er ikke det største, hvis der er en der vil give mig et tilbud, ville det være rigtigt godt.

hvis du har tænkt dig at komme med et tilbud, med 50 links for et eller andet beløb, er det ikke det jeg er interesseret i, da jeg har læst, det kan skade mere end det gavner.

jeg har brug for en, der kan hjælpe mig med mine søgeord, unikke tekster, og link byt til andre hjemmesider. bl.a.
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
18. marts 2013 - 21:06 #1
hvad er seo? undskyld jeg spørger :)
Avatar billede cecilie Praktikant
18. marts 2013 - 21:18 #2
der så din hjemmeside kan komme højere op på f.esk google.

seo står for: Search Engine Optimization

det er et kæmpe arbejde ved siden, af selve hjemmesiden.

bare så din hjemmeside bliver set, og at google synes din side er noget vær.! det er svært at forklare jeg tror jeg har læst om det samtlige steder på nettet, og jeg forstår det stadig ikke helt. jeg er bare med på hvad google, ser mest på.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2013 - 21:36 #3
du kan prøve med fx http://www.coffeecup.com/sitemapper/
(kør den på den færdige side - du har en gratis prøveperiode - filen skal bare blive ligende, og det kører). Derudover, så lav meta-tags.

Hvis du går ind på "og link byt til andre hjemmesider. bl.a." og google finder ud af det, så havner du på bunden af deres søgesider. Alle former for forsøg på at omgå deres søge-systemer knaldes hårdt.
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. marts 2013 - 21:45 #4
Jeg er for nylig begyndt at bruge dette værktøj ...
http://mz.cm/11YorSd

Det virker til at være det bedste online værktøj på markedet. De har også en gratis prøveperiode på 30 dage, så du skulle give det et forsøg. Det laver jo ikke SEO for dig, men hjælper dig til hvad du kan gøre for at optimere dine sider og hvor du kan finde passende links.
Avatar billede cecilie Praktikant
19. marts 2013 - 10:00 #5
hej.. rigtig gode sider.
tusind tak for hjælpen.. :)

cleas57 svar lige så du også kan få point
Avatar billede cecilie Praktikant
19. marts 2013 - 10:02 #6
hehe hvordan fan er det nu man giver point???