Avatar billede 2Mida Praktikant
21. marts 2013 - 18:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan hænger Viber sammen?

På min datters opfordring, har jeg netop installeret Viber på min mobil og det er ganske smart, men jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad Viber lever af!?

Det koster ikke noget, der er ingen reklamer og der er (pt) ikke mulighed for at oprette premium abonnement (a la Skype) eller andet - noget må det da koste at holde det kørende.

Jeg har spurgt indernettet, men intet svar - hvad f*** lever de af?
Avatar billede Blueeyez Mester
21. marts 2013 - 19:37 #1
Personligt har jeg ingen god med viber ud over sms/mms opkald er ekstremt ustabile selv over wifi.. Men kort fortalt så er der vel sponsorer/investorer.. Der findes dog mange alternativer, men kan være de bruger folks net til og gavne andres opkald ligesom skype kan :-)
Avatar billede 2Mida Praktikant
21. marts 2013 - 19:43 #2
Investorer må der jo være, men ingen sponsorer, ejheller på deres hjemmeside, så jeg er ikke kommet nærmere.

Jeg har ikke brugt det længe nok til at konkluderer noget på stabilitet
Avatar billede Blueeyez Mester
21. marts 2013 - 20:00 #3
Tja kan være dem der støtter får en form for statestik fra viber, men kan jo os være folkene bag viber der selv lagde penge i det til og starte og så finder de folk der vil investere, det er jo genialt nok at ens mobil nr er ens brugernavn så at sige, men du kommer nok først til og vide det ved og kontakte viber udviklerne/bagmændende pr mail...
Avatar billede 2Mida Praktikant
05. april 2013 - 11:32 #4
Ikke megen respons
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 21:20 #5
Afmelder tråden.