Avatar billede johnnysen Nybegynder
21. marts 2013 - 21:15 Der er 2 kommentarer

Powerpoint - Youtubevideoer virker ikke for tiden ?

Man plejer at kunne sætte en video ind i Powerpoint, har nu prøvet på 3 forskellige styresystemer, 2 forskellige udgaver af PowerPoint nemlig 2010 og 2013. Hver gang får jeg en besked om at hvis jeg vil afspille denne video skal jeg installere seneste udgave af Macromedia Flashplayer.
Men de er installeret (flere gange efterhånden).
Andre der har dette problem, eller måske en løsning på det ??

VH johnny
Avatar billede johnnysen Nybegynder
21. marts 2013 - 21:17 #1
PS: jeg ved godt hvordan man indsætter den indlejrede kode fra youtube
med DEL, indlejring, gammel kode osv
Avatar billede jorgenknudsen Nybegynder
11. juni 2013 - 09:43 #2
Har nøjagtig samme problem i PowerPoint 2010 på en Win7 64 bit maskine.. Så hvis nogen har en løsning, så hører jeg også gerne...