Avatar billede phmeka Praktikant
29. marts 2013 - 18:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Huawei F 610 Mobil/fastnet telefon

Hej
Jeg er en ældre herre,som lige har anskaffet mig denne såkaldt mobil/fastnet telf,men på grund af den meget dårlige  brugsanvisning (syntes jeg)kan jeg ikke ,selv efter mange forsk forsøg , få mine mest brugte(5) telfnr indkodet ,så jeg kan bruge dem via de 5 hurtigtaster til h på telef ved den label hvor man skriver navne. Er der nogen derude der har prøvet det på denne type telf,som kan hjælpe mig,vil jeg sige tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. marts 2013 - 20:47 #1
generelt (min mor har en tilsvarende), så trykker man nummer ind, der skal gemmes, og derefter holder man en kviktast nede til den giver et bip. Så er det gemt der.
Læg på, tryk det næste nummer, og hold kviktast nede... osv...
Avatar billede phmeka Praktikant
30. marts 2013 - 17:30 #2
Den måde har jeg prøvet flere gange (også lige nu)både med røret aftaget, og med røret på og telf i standby,men der forekommer ikke noget bip,og når jeg bagefter trykker på den pågældende kviktast ,kommer en meddelse i displayet at de ikke er gemt noget nr.Der mangler ,ligesom i alm fastnettelf en kode-ind tast,der er godtnok 3 taster til v på telf (hold)  (trans)  (conf) som der i vejledningen ikke står noget on hvad de skal bruges til.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. marts 2013 - 19:25 #3
de 3 taster er til styring af samtaler (hold er pause men du lige undersøger noget) Du skal prøve med en af de 5 taster til højre.
Avatar billede phmeka Praktikant
03. april 2013 - 17:41 #4
Hej ,har langt om længe fundet ud af det ,ved at dawnload en manual til en anden Huawei bordtelefon,hvor der stod man skulle ind i hovedmenuen telefonkontakter og hurtigkaldtaster,hvor man så kunne tilføje telfnr til de 5 hurtigopkaldstaster. og det virkede også på min model, så nu er det klaret,tak til  claes57 for interessen
Avatar billede claes57 Ekspert
03. april 2013 - 18:38 #5
ok - godt skjult info.
Læg et svar selv (dvs skriv noget, og kik i svar-prikken) - og opret det - derefter kan du acceptere det som svar, og spg er lukket.
Avatar billede phmeka Praktikant
04. april 2013 - 18:06 #6
Ja det var godt skjult, at man skulle dawnload en manual til en anden type Huawei bordtelefon,men var svaret heldigvis.ingen pointgivning denne gang,men endnu engang tak til claes57.