Avatar billede mh-j Juniormester
30. marts 2013 - 11:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Afkrydsningsfelt ændre cellekæde ved kopiering

Jeg skal kopier 7 afkrydsningsfelter ned til en ny linie og cellekæden skal herefter være den nye værdi som feltet har.eks. a1 kopiers til a2 herefter skal celleværdien være a2 og ikke a1
Avatar billede natkatten Mester
30. marts 2013 - 12:00 #1
Dette kan ikke gøres uden VBA - med mindre naturligvis, at du ændrer værdien manuelt for hver enkelt celle (hvilket vel kan lade sige gøre, hvis der kun er tale om 7 celler?). Der findes flere eksempler på VBA-kode på nettet, som kan benyttes, hvis der er tale om mange celler.
Avatar billede mh-j Juniormester
30. marts 2013 - 12:04 #2
Mange tak ser om jeg kan finde det på nettet