Avatar billede DGudiksen Nybegynder
02. april 2013 - 20:09 Der er 5 kommentarer

Folk til Browser spil søges!

Hej allesammen.

Jeg leder efter et hold som er friske på at lave et browser spil!.

Havde forestillet mig at holdet skulle bestå af: (muligvis flere)

3-4 Programmører.
2-3 Grafikere.
1-2 Opfindere. (folk med ideer osv).
1 matematisk geni, som ved en helt masse om sansyndligheds regning og ligninger osv.

Jeg har allerede nogle ideer som jeg godt kunne tænke mig, men derfor betyder det jo ikke at det ender sådan :-)-

Jeg havde forestillet mig at spillet skulle programmeres i PHP,MysQL,javascript & Jquery.

Jeg har selv god erfaring inden for alle overnævnte sprog.

Belønning:
Der vil som udgangspunkt ikke være noget belønning, da det ikke kun er mit projekt, men også jeres!
Dette betyder dog også at bliver der et overskud når spillet er færdigt, deles dette efter aftalte procenter.

Jeg har valgt ikke at fortælle om hvad mine ideer er, da det ikke vedkommer alle.

Hvis noget at dette lyder spændende, så syntes jeg bestemt du skulle smide mig en mail på:

Danielgudiksen@gmail.com

Emne: Spil.

Ser gerne at "ansøgningen" indeholder navn, alder, bopæl, erfaringer, hvad gør dig speciel?, hvorfor skal jeg vælge netop dig?.

Om mig selv kan jeg sige, jeg er 22 år og bor i aalborg, de andre ting skal i nok få at vide :).

Jeg glæder mig til at høre fra jer!.

- Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, så bedes du holde dig væk.

P.S du skal være fyldt 18, minimum.

Mvh
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
02. april 2013 - 20:24 #1
Du har vist vendt rollerne om.

Det er vel nærmere os der skal sprøge "Hvorfor skal jeg vælge at arbejde gratis for netop dig?".

Jeg vil gerne lave et browserspil i <canvas> <audio> <video> WebGL og andre nye teknologier men jeg er desværre ikke god nok til det.

Hvis jeg skulle være interesseret i sådan et projekt så skal det være åbent. Det der med at det skal holdes hemmeligt det kan jeg ikke se hvad skulle gøre godt for.

Hvorfor ikke lægge det ud på nettet på en hjemmeside så alle kan bidrage til koden ?
Avatar billede jps6kb Novice
03. april 2013 - 12:01 #2
Min umiddelbare tanke er, at hvis dit projekt virkelig kræver 10 personer - så skal du ikke regne med, at du får det gratis/overskudsdeling. Du fremhæver endvidere, at det er "dit projekt, men også de andres" - det er ikke en ordlyd der er seriøs i forhold til, at motivere interesserede i at svare. :)

Tænk på, hvis du læste sådan et indlæg - der ligger jo tydeligvis et par hundrede timer i projektet ... hvorfor skulle jeg bruge min tid på dit projekt, som du ikke virker villig til at dele (økonomisk, idé) noget ud af?

Skriv nogle flere oplysninger - det tror jeg er nødvendigt, hvis du vil have folk skal svare konstruktivt på din henvendelse. Evt. dit eget bidrag samt alder. :)
Avatar billede jps6kb Novice
03. april 2013 - 12:01 #3
... og vi ser lige bort fra, at du havde skrevet din alder, og jeg bare ikke er opmærksom. ;)
Avatar billede DGudiksen Nybegynder
03. april 2013 - 14:08 #4
#2 >
Jeg er mere end villig til at dele ide og økonomi med andre, bare ikke på et åbent forum, så tager jeg den hellere over en e-mail. Her må vi jo indrømme at hver har sin holdning til hvad der skal deles og ikke deles fra start :).
Så jeg vil mene at dem som er med i projektet sagtens ville kunne få noget økonomisk ud af det, kræver dog at det bliver et "hit" hvis man kan sige det sådan.

Håber du forstår hvad jeg mener :)

Mvh.
Avatar billede magic-mouse Novice
05. april 2013 - 13:18 #5
Websockets ... du glemte websockets, masser af websockets, bare websockets.

Viser mig selv ud nu.