Avatar billede illemann Novice
03. april 2013 - 14:09 Der er 1 kommentar

Hvilken database kan bruges

Skal have lavet en lille database med 2 primære tabeller i.
Firmaer og ansatte i disse firmaer.
Kunen godt tænke mig at ligge den i skyen og få lavet nogle exportkørsler til at smide data til exchange(office 365) og til en umbraco løsning(nyhedsbrev).

Hvad er bedst og nemmest og hvem kan lave sådan noget ?
Avatar billede sadolin1978 Novice
03. april 2013 - 18:08 #1
overvej at lukke dine gamle tråde hvis du har helt tilbage fra 2001 du ikke har fået ønsket svar så lig selv et og prøv at oprette en ny tråd med samme spørgsmål, det kunne være der kunne komme nye øjne på.
Når dette er sagt hvis du ikke selv er frisk på at lave en sådanne så har MS et ok program til database. hvis du vil have lavet en fra bunden så kontakt en programmør eller evt. din nærmste tekniske skole der har datatekniker uddannelsen og snak med deres skolepraktik