Avatar billede Johannes1 Nybegynder
06. april 2013 - 21:44 Der er 1 kommentar

Kan hente/åbne dokument fra Gmail

Jeg har netop installeret win8 og Office 2013plus på min computer.

Mit problem er bare, at jeg ikke kan hente/åben Word-dokumenter som er vedhæftet mails i Gmail... Jeg kan se at det er et Word dokument, men jeg kan ikke få lov at åbne/gemme det?

Er der nogle som ved hvad jeg gør forkert?

På forhånd tak!
Avatar billede vagn99 Nybegynder
06. april 2013 - 23:21 #1
Muligvis er din pc sat til at åbne word-dokumenter i et andet program.  Du skal så fortælle din pc, at word-dokumenter skal åbnes med Word, eller udelade et bestemt program til at åbne word-dokumenter.