Avatar billede brinckzone Nybegynder
10. april 2013 - 08:20 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Højttalere med headset indgang

Kan det virkelig passe, at man ikke kan købe et par pc-højttalere hvor der i fronten er indgang til headset (højttaler og mikrofon), så man ikke skal ned og rode med computeren hver gang man skal koble headset til og fra?
Jeg er ikke stødt på nogen endnu...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 08:54 #1
Avatar billede supportsiden Professor
10. april 2013 - 08:58 #2
Nu har du jo ikke skrevet om det skal være stereo eller surround.
Men der findes masser af begge slags f.eks.
http://www.proshop.dk/Hoejttaler/Trust-Tytan-2.1-Speaker-Set-2374207.html
Avatar billede brinckzone Nybegynder
10. april 2013 - 09:14 #3
Med en switch skal jeg jo have koblet mit headset på hele tiden. Jeg ville jo have at jeg skulle kunne koble det på højttaleren når jeg skulle bruge det og lægge det væk efter endt brug uden at skulle ned og rode bag computeren.
Avatar billede brinckzone Nybegynder
10. april 2013 - 09:16 #4
Supportsiden> den du linker til der kan der jo ikke sættes headset til, det er til høretlf og en aux indgang. Jeg skal bruge en høretlf og en mikrofon indgang....
Avatar billede brinckzone Nybegynder
10. april 2013 - 09:16 #5
og det er stereo jeg skal bruge btw.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 09:25 #6
Med en switch skal jeg jo have koblet mit headset på hele tiden. Jeg ville jo have at jeg skulle kunne koble det på højttaleren når jeg skulle bruge det og lægge det væk efter endt brug uden at skulle ned og rode bag computeren.

Pjat med dig.
Switch kan da stå ved siden af din højttaler hvor du kan have både headset og højttalere til på en gang.

Vil du tage headset med dig (eller lægge det i skabet) så er der da ikke nævneværdig forskel på at tage stikket ud af højttaler eller switch!
Avatar billede brinckzone Nybegynder
10. april 2013 - 09:29 #7
Jeg er helt enig. Men switch'en har vel heller ikke mikrofon-indgang? Er vi ikke enige om at et headset har både en højttaler- og en mikrofon-ledning?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 09:59 #8
De findes helt sikkert med mikrofon indgang, jeg tror faktisk den i mit link har det.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 10:03 #9
Avatar billede brinckzone Nybegynder
10. april 2013 - 10:22 #10
Fedt. Ærgeligt man ikke kan få den i den dansk netbutik...
Avatar billede brinckzone Nybegynder
10. april 2013 - 10:25 #11
My bad...fandt den i dansk netbutik. Jeg giver dig point :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 10:55 #12
Godt du fandt en brugbar løsning (der oven i købet ikke koster det vilde).  :-)
Avatar billede brinckzone Nybegynder
10. april 2013 - 13:17 #13
Ja, tak for hjælpen :-)
Avatar billede supportsiden Professor
10. april 2013 - 15:10 #14