Avatar billede mondo Novice
17. april 2013 - 02:37 Der er 2 kommentarer

Anbefaling af 24" skærm.

Hej,

Kan I anbefale en 24" skærm, som primært skal anvendes til webdesign?

Jeg vil gerne betale for at få en god skærm, men udgangspunktet er en, hvor man får "value for the money".
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. april 2013 - 03:46 #1
Samsung har vist nogen gode skærme.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. april 2013 - 08:18 #2
Den her med IPS panel...
http://www.edbpriser.dk/skaerm/dell-ultrasharp-u2412m-sort-id-5345739.aspx

Lidt citater fra andre (nu Samsung er nævnt)...

Jeg foretog en opgradering af min skærm fra en Samsung Syncmaster 970p til denne Dell U2412M; og det er et køb jeg er meget glad for

Farverne virker levende og friske i forhold til et TN panel skærm.

Jeg skiftede til denne skærm fra en Samsung 2443BW - hvilken verden til forskel.

Jeg kan se du ikke tidligere har lukket nogen af dine spørgsmål, så du får dette som et svar til pointgivning.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo