Avatar billede sebster Nybegynder
17. april 2013 - 17:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Apple Calendar / iCal bliver ikke opdateret af exchange 2007

Hej Eksperter

Jeg sidder med et meget mystisk problem. Jeg har en SBS 2008 med exchange 2007 og 20 brugere på. Jeg har et problem med synkronisering af 2 brugerkonti, resten virker fint.
Når jeg sætter disse til at synkronisere med Apple Calendar (tidligere iCal) så kommer der et lille advarselssymbol, som kalenderen er heller ikke opdateret som den skal være. Tilgår jeg kalenderne fra samme Mac via office virker det fint, og ligeledes ved office på PC. Har også prøvet fra andre Mac's og den giver samme problem, dog kan jeg sagtens forbinde til andre konti på samme exchange server. Ved ikke hvad det kan skyldes.....nogle ideer? Hvad kan hindre dette?
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2013 - 17:45 #1
Jeg bruger icloud til følgende da exchange blot fik duplikeret alt i min kalender..
Avatar billede sebster Nybegynder
17. april 2013 - 18:10 #2
Det problem har jeg ikke, da jeg slet ikke kører iCloud på noget.
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2013 - 18:38 #3
Hvad hvis du skifter de 2 du har problemer med ud med 2 andre?
Avatar billede sebster Nybegynder
17. april 2013 - 18:43 #4
Med iCloud? Det ser jeg ikke som den optimale løsning. Der burde kunne ses en fejl!
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2013 - 18:52 #5
Nej brugerkonti, du skriver du har problemer med 2 ud af 20 og kunne godt lyde som fejl i de 2 så hvad med 2 nye?
Avatar billede sebster Nybegynder
17. april 2013 - 19:03 #6
Ja, det tænker jeg også...men har en masse data i de to konti som skal bruges. Så det er ikke løsningen.
Avatar billede Blueeyez Mester
17. april 2013 - 19:08 #7
Tja så må du jo sammenligne deres opsætning med en af de 18 fungerende, der må jo være en forskel et sted ;-)
Avatar billede sebster Nybegynder
18. april 2013 - 07:39 #8
Det var jeg også gjort. Det har været en lang proces og har intet svar fundet. Har også Googlet diverse forums. Det var mere om der var andre ser havde hørt om disse problemer!
Avatar billede Blueeyez Mester
18. april 2013 - 07:45 #9
Tja jeg tror med så lav en mængde der fejler at du har lavet en fejl (måske) kan os være en anden ting.. Men 2 ud af 20 er vidst meget lille fejlrate ;-)
Avatar billede sebster Nybegynder
18. april 2013 - 08:13 #10
Er nu ikke helt enig. Lukker!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. april 2013 - 12:43 #11
Blot en tanke... nu er det ikke sådan, at du har haft disse to konti kørende på en anden Exchange på et tidspunkt?
Avatar billede sebster Nybegynder
19. april 2013 - 12:51 #12
Nej, men de har tidligere være som POP3 konto, flyttede dem for nogle år siden.