Avatar billede thomasmyg Nybegynder
18. april 2013 - 21:36 Der er 1 løsning

FullyQualifiedErrorId : 26DB974C

Jeg sidder og er igang med at køre en Exchange server 2010 op på et domain hvor jeg har en Exchange server 2003 kørende.

Jeg er kommet så langt, at jeg er igang med at adde replikering på Exchange 2010 serveren, men jeg får fejlen:
Server '[mit servernavn]' is running Microsoft Exchange 2003 or earlier.
    + CategoryInfo          : NotSpecified: (:) [], TaskInvalidOperationException
    + FullyQualifiedErrorId : 26DB974C
    + PSComputerName        : [Mit servernavn FQDN]

Jeg har kørt følgende script:
C:\Program Files\Microsoft\Exchange Server\V14\Scripts>.\AddReplicaToPFRecursive.ps1 -Server [servernavn] -TopPublicFolder "Public Folders" -ServerToAdd [servernavn]
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
25. juni 2013 - 11:34 #1
Ingen hjælp, lukker.