Avatar billede kentokio Novice
24. april 2013 - 18:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

opsætning router

hej eksperter..

står og skal havde sat en nu router op men er kommet lidt i problemer,

og har valgt DHCP

det er her den spøger efter

MAC adresse: ??? men hvad er det

host name:??? men hvad er det (udbyder er syd energi fiber net)

routeren er en tew-692gr

håber der er en der kan hjælpe
Avatar billede tiger_dk Mester
24. april 2013 - 19:40 #1
jeg så på pcworld.dk, at der var en artikel omkring 24 gratis og fantastisk hjælpsomme onlineværktøjer og der i mellem, var det her:

http://www.pcworld.dk/galleri/25-onlinevaerktoejer?o=20

mere præsis

http://routerpasswords.com/

måske der er noget at hente der !
Avatar billede kentokio Novice
24. april 2013 - 20:23 #2
Det er ikke koden til router jeg mangler men hvor jeg finder ud af hvad mit host name ved syd energi er
Avatar billede hea_dk Nybegynder
25. april 2013 - 09:22 #3
hey kunne du prøve at komme med en screen dump af forspørgselen?
mac adresse= en unique adresse alle enheder har på det netværks kort som er på 64 bit (kort fortalt)
http://en.wikipedia.org/wiki/MAC_address

host name = host navn kan være ip/dns name

når jeg sådan lige læser det lyder det mest som om du er ved at lave nået statik dhcp til en enhed :)
Avatar billede tiger_dk Mester
25. april 2013 - 09:28 #4
Print Scrn = screen dump

knappen Print Scrn på tasterturet tager et billede af skærmen, når man trykker på den, gå derefter ind i programmet Paint og vælg sæt ind og gem billedefilen som JPEG !
Avatar billede kentokio Novice
24. november 2013 - 10:57 #5
luk
Avatar billede tiger_dk Mester
24. november 2013 - 14:39 #6
Hvad blev løsningen her på problemet ?