Avatar billede kongfjong Nybegynder
28. april 2013 - 11:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fancybox med Youtube problem - video vises i miniudgave

Hej

Jeg postede egentlig et spørgsmål på Stackoverflow, men tænkte der jo også sidder kloge mennesker her, så håber på lidt hjælp herfra :-)

Mit problem er at jeg med Fancybox pludseligt får vist Youtube videoer i miniformat. Har hidtil virket fint, men her til morgen virkede det altså pludseligt ikke.

Min kode er sådan:

<a class="solution" data-fancybox-type="iframe" href="<?php echo $solution->solution; ?>?autoplay=1&html5=0">open video</a>

$('.solution').fancybox({
                                      maxWidth    : 800,
                                      maxHeight    : 600,
                                      fitToView    : false,
                                      autoSize    : true,
                                      closeClick    : false,
                                      openEffect    : 'none',
                                      closeEffect    : 'none',
                                      helpers: {
                                              overlay : {
                                                  locked: false
                                              }
});

Og jeg får følgende fejl:

Unsafe JavaScript attempt to access frame with URL..... from frame with URL .... Domains, protocols and ports must match. jquery.fancybox.pack.js:28 Unsafe JavaScript attempt to access frame with URL .... from frame with URL .... Domains, protocols and ports must match. jquery.fancybox.pack.js:28 Resource interpreted as Image but transferred with MIME type text/html: "http://www.youtube.com/user_watch?noflv=1&html5=1&video_id=ZVRsfSUcAkc&cpn=...%2C906836%2C929602%2C930101%2C926403%2C900824%2C912711%2C910075&autoplay=1".

Jeg forstår ikke at det kan opstå "over natten", men det virker sådan :D
Avatar billede kongfjong Nybegynder
28. april 2013 - 11:57 #1
Hov, linket ser retteligt sådan her ud: (Uden php koden)

<a class="solution" data-fancybox-type="iframe" href="https://www.youtube.com/embed/tszlX7bIHH4?autoplay=1">open video</a>
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
28. april 2013 - 15:43 #2
Kom med et link.
Avatar billede kongfjong Nybegynder
28. april 2013 - 17:13 #3
Kan ikke lige linke til det rigtige site, men har kopieret html/js til dette link hvor problemet er præcist det samme http://boldklubber.dk/videotest.php
Avatar billede olebole Juniormester
28. april 2013 - 17:37 #4
<ole>

I http://boldklubber.dk/fancybox/source/jquery.fancybox.css?v=2.1.4 står:

.fancybox-image, .fancybox-iframe {
    display: block;
    height: auto;
    margin: 0 auto;
    width: auto;
}

Ret dette til:

.fancybox-image, .fancybox-iframe {
    display: block;
    height: auto;
    margin: 0 auto;
    width: auto;
}
.fancybox-iframe {
    width: 100%;
    height: 100%;
}

/mvh
</bole>
Avatar billede kongfjong Nybegynder
28. april 2013 - 17:54 #5
Det kan godt være det ville løse problemet, men jeg løste det ved at smide en ny udgave af fancybox på. Må have lavet noget search/replace der har lavet ged i den :)

Men vil huske dit forslag ole :)
Avatar billede olebole Juniormester
28. april 2013 - 18:02 #6
Fino  *o)