Avatar billede Rasmus Lund Nybegynder
30. april 2013 - 09:52 Der er 2 kommentarer

Data ejerskab i cloud storage

Hej Eksperter!

Jeg har et spørgsmål vedr. data ejerskab i cloud baseret storages løsninger.

Jeg er ved at undersøge markedet for cloud starage og har kigget på følgende:

Dropbox
Google Drive
MS Skydrive pro
iCloud
MS Sharepoint

Særligt er jeg interesseret i hvem der ejer det data jeg lægger ind i systemet. De fire første har jeg fundet ok svar på ved at søge på nettet, men jeg kan ikke finde svar på hvem der ejer data ved en hosted sharepoint løsning.
Kan sharepoint overhovedet sammenlignes med de andre servies?

Jeg håber nogen kan give mig et klart svar på hvorfor man bør vælge den ene frem for den anden.

mvh Rasmus
Avatar billede finb Ekspert
30. april 2013 - 10:38 #1
Hvis du bruger egen server, er du ejer
Avatar billede Rasmus Lund Nybegynder
30. april 2013 - 10:44 #2
Der skal ikke bruges egen server.
Det skal være en hosted løsning.