Avatar billede bdef Novice
02. maj 2013 - 14:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kursus i C# som virker og starter på et ok niveau.

Jeg arbejdede med C# for ca. 6 år siden og har hygget mig med det siden på hobbyplan. Nu er jeg så blevet fritstillet og har fået at vide at som plaster på såret vil de give mig et kursus, hvis det ikke er for dyrt.

Jeg kunne godt tænke mig at vende tilbage til C# / .NET programmeringen igen, men der er jo kommet mange til som ved meget mere om den slags end jeg gør og det tror jeg ikke et kursusbevis laver om på. Det betyder dog ikke at jeg ikke vil prøve, så kender i en online udbyder af den slags?

Tak
Avatar billede sherlock Nybegynder
02. maj 2013 - 14:56 #1
Jeg har selv overvejet www.pluralsight.com

Jeg ville dog ikke tage c# specifikt, men vælge en teknologi (asp.net, silverlight, .....)

Det giver, efter min mening, mere praktisk viden.
Avatar billede olebole Juniormester
02. maj 2013 - 18:22 #2
<ole>

Du kunne overveje et eller flere af Microsoft's 'Self-Paced Training Kits'. Ofte en pæn 'bibel' på 8-900 sider med tilhørende CD. De kan efterfølges af passende MS-certificeringer, hvilket som regel koster omkring 500 kr/stk.

Hvis du ønsker 'live' undervisning, koster det straks væsentligt mere. Faktisk er det ofte billigere at flyve til Belgien, bo nogle dage på et billigt hotel og følge et kursus hos u2u, end at tage et tilsvarende kursus her i landet.

Hvor stort et plaster, du kan overtale dem til at give dig, ved jeg så ikke  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2013 - 17:31 #3
Du kunne også smutte ind forbi http://smartlearning.dk/
Avatar billede bdef Novice
12. juni 2013 - 13:58 #4
tak for svar. Jeg havde glemt at lukke, men kom med jeres point ønsker
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2013 - 14:02 #5
Fordel de 60 til os alle :)
Avatar billede sherlock Nybegynder
12. juni 2013 - 14:04 #6
Jeg vil gerne undvære :)
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2013 - 14:07 #7
Takker :)