Avatar billede Flemming12 Nybegynder
03. maj 2013 - 15:23 Der er 6 kommentarer

betjeningsfejl graphic card

hej har lige efter 5 uger fået min pc (medion akoya e2305) tilbage ingen reperation men en tilbagemelding som lyder betjeningsfejl graphic card. Nogen der ved hvad det dækker over. Computeren starter og blæser kører, men der kommer ingen bip lyd og der er ingen forbindelse til monitor. Hvad kan fejlen være ?.
Avatar billede sonalias Seniormester
03. maj 2013 - 16:03 #1
De påstår at du selv har pillet i computeren og derfor dækker garantien ikke.. :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
03. maj 2013 - 17:36 #2
#1
De kan vel også mene at det drejer sig om en forkert driver der er lagt ind og det derfor ikke har noget med manglende garantien på de fysiske ting at gøre.

@Opretter
Hvis du mener at ha en god sag, så "skrig" din frustration ud på TrustPilot, det er et sted som firmaerne ikke bryder sig om at få dårlig reklame på.
Ganske mange købere er blevet kontaktet for at finde en løsning, efter at ha skrevet på TrustPilot.

Du bør dog starte med igen at kontakte sælger.
Avatar billede Fooz Nybegynder
04. maj 2013 - 07:39 #3
Jeg er nysgerrig,

Sagde din maskine "bip" under opstart, før du indleverede den til rep.?

hvilket stik bruger du til at montere din monitor - VGA (det blå) DVI (det hvide) eller HDMI?

Kan din skærm tage flere inputs og hvis den kan, er du så sikker på at den står til at vise den korrekte input?
Avatar billede Flemming12 Nybegynder
04. maj 2013 - 15:03 #4
ja før den gik i stykker sagde den bip, jeg bruger vga, den kan også tage dvi. når computeren starter op er monitor sort og der står ingen input, har prøvet at sætte computer til en anden skærm der bruger vga, samme resultat. Har du et bud på hvad der kan være galt.
Avatar billede Flemming12 Nybegynder
04. maj 2013 - 15:13 #5
Har ikke så meget forstand på computere, så hvad mener du med driver ? jeg har ikke rørt noget fysisk inde i computeren, så er lidt uforstålig over for at det er selvforskyldt.Men det kan jeg jo ikke bevise det er jo påstand mod påstand.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. maj 2013 - 15:40 #6
Uanset driver, så skulle du kunne se din skærm i starten (du har siden uddybet dit problem).

Kontakt sælger og tal med dem om hvad de mener med beskeden, samt hvad de vil foreslå som videre forløb.