Avatar billede Ben_stamp Nybegynder
12. maj 2013 - 22:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jeg har brug for at få hjælp til at lave et simpelt script til Tidsbestilling

Jeg har behov for at få levet et tidsbestillings formular som jeg kan ligge op på hjemmeside,
der skal sendes svar til kunden som booker en tid, og der skal selvfølgelig også en email til mig selv også
Tidsbestillings formularen skal indeholde følgende:
1. * Navn + Efternavn
2. * Telefon
3. * Email
Hvis felter med 1 til 3 ikke er udfyldt så skal der kommet et auto svar ( popup )  at felter med * skal udfyldes
4. mulighed for at vælge dato & måned
5. mulighed for at vælge tid med 30 minutters interval fra kl. 09:00 til kl. 23:00 ( 09:00 - 09:30 - 10:00 - 10:30 osv.. )
6. Besked
7. der skal komme en popup besked på på kundens pc, med besked om at vi har modtaget  hendvendelsen,og vi retter hendvendelse til kunden hurtigst muligt  og der skal også sendes en email til kunden med samme besked
8. emailen til mig selv skal indeholde oplysninger om navn + efternavn , telefon nummer & email, oplysninger om bookningen ( tid osv.. )
evt besked

hjemmesiden ligger på www.one.com
Avatar billede Ben_stamp Nybegynder
12. maj 2013 - 22:30 #1
Ps !!
Jeg bruger LMSOFT Web Creator pro 6 til at lave hjemmesiden med
Avatar billede wesso Juniormester
13. maj 2013 - 14:17 #2
Jeg kigger på det i dag ... har du en email jeg kan sende koden til
Avatar billede Ben_stamp Nybegynder
13. maj 2013 - 14:29 #3
Ja det er benny.stampe@gmail.com
Avatar billede Ben_stamp Nybegynder
13. maj 2013 - 14:37 #4
@Wesso
Jeg har selv noget html. kode liggende men jeg kan ikke rigtigt få det til at virke som jeg vil have det til, så jeg gør noget forkert, kan se formularen på hjemmesiden men kan ikke få den til at gøre det jeg vil have den til
Avatar billede wesso Juniormester
13. maj 2013 - 14:47 #5
Hvis du har koden til formularen eller et link, så er det klart bedre at arbejde på det. kan du ikke sende det til mig ?
Avatar billede Ben_stamp Nybegynder
13. maj 2013 - 15:40 #6
Jeg har sendt dig en Email
mvh.
Ben
Avatar billede Ben_stamp Nybegynder
13. maj 2013 - 15:40 #7
@Wesso
Jeg har sendt dig en email
Mvh.
Ben
Avatar billede Ben_stamp Nybegynder
16. maj 2013 - 20:32 #8
jeg siger 1000 tak for hjælpen
Avatar billede Ben_stamp Nybegynder
16. maj 2013 - 20:33 #9
1000 Tak for hjælpen
Avatar billede wesso Juniormester
16. maj 2013 - 20:40 #10
velkommen