Avatar billede deurell Nybegynder
14. maj 2013 - 20:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

facebook timeline på eget site

Er det muligt at ekstraherer opslag fra en facebook timeline og vise det på egen hjemmeside. Jeg kan ikke finde så meget info om det eller eksempler på det. Folk snakker om graph API, men jeg må indrømme at jeg ikke lige forstår det når jeg ser på det.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
14. maj 2013 - 22:50 #1
Har du prøvet at snakke med Facebook om det ? Kan være de vil hjælpe dig !
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2013 - 23:16 #2
det er ikke muligt at gøre noget med facebook.
Avatar billede deurell Nybegynder
14. maj 2013 - 23:24 #3
Sidwave>har du nogen erfaring med mulighederne i deres graph API? det ligner bestemt at man kan trække offentlige ting ud...