Avatar billede hnnh Nybegynder
16. maj 2013 - 14:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

jeg søger et bestemt program som jeg ikke kan huske hvad hedder

jeg har været ude for et hdd ned brud og har mestet mine programmer  og mine links¨
jeg havde en demo af en støre program men jeg kan ikke huske hvad det hed og hvor jeg hentede det jeg troed selv det var et Adobe program men det var det ikke
mener det hed noget i stil med max 4 eller 3.9 måske også noget i stil med mish foran
det jeg kunne med det var at tage nogle små billeder  som jeg så satte ind  i programmet og lavede et støre billede
som dette : http://www.lesstime.dk/testpicmappe1/tester.jpg
den vil som regl kalde filerne man gemte for videoxxxx og man skulle expoter filen for at få den i .png
tror programmet var lavet til at man kunne lave små videoer med

håber nogle har en ide om hvad programmet hedder og gerne en webside hvor man kan få en demo af det
det er ikke Photo
Avatar billede hnnh Nybegynder
22. maj 2013 - 09:56 #1
Avatar billede hnnh Nybegynder
22. maj 2013 - 09:57 #2
SWiSH Max4