Avatar billede hclarsen Nybegynder
16. maj 2013 - 20:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pris på at udskifte toilet

Hej

Jeg skal flytte i ny bolig snart, og prøver at lave et budget over udgifter. Jeg skal have udskiftet toilettet, men er i tvivl om, hvor meget sådan noget koster.

Selve WC'et er en 1000,-, men hvor meget tager en VVS-man typisk for at installere det? Er det nødvendigt med nye rør også, eller er det ikke til at udtale sig om?
Avatar billede jtt Nybegynder
16. maj 2013 - 21:36 #1
Den typiske pris i vestjylland er ca. kr. 1500 + moms forudsat eks. installation kan anvendes. Med i prisen er bortskaffelse af gammelt toilet.
Men forhør dig hos et par vvs folk
Avatar billede claes57 Ekspert
16. maj 2013 - 21:50 #2
det er typisk 4 skruer ned i gulvet, lidt fugemasse, samt pakningstape omkring gevind til vandtilførsel.
Hvis ikke det gamle toilet tager lang tid af afmontere, så kan det laves på et kvarters tid. Og det gamle kører du så til losseplads/genbrug, hvad i nu har i kommunen.
1500+moms, så er det også betalt godt.
Avatar billede finb Ekspert
17. maj 2013 - 07:45 #3
Få skriftligt tilbud fra flere vvs-ere
Avatar billede hclarsen Nybegynder
12. juni 2013 - 19:31 #4
Tak for jeres meninger - læg et svar allesammen, så deler I
Avatar billede finb Ekspert
12. juni 2013 - 21:04 #5
Held og lykke med projektet ! finb