Avatar billede kimwright Nybegynder
17. maj 2013 - 10:37 Der er 1 kommentar

Gamer bærbar til 6k

Som i nok kan regne ud fra titlen, skal jeg bruge en gaming bærbar til max 6000kr - den skal kunne håndtere spil som MW og Crysis.. det skal ikke nødvendigvis være ultra high grafik - men det skal være ordentligt.

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede wolfborn Nybegynder
17. maj 2013 - 13:49 #1
Jeg ville uden tvivl kigge her:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

MMvision har nogle virkelig gode computere til gode penge. Overvejede selv at købe derfra, men gik all-in sidst jeg skiftede og byggede selv en super gamer, lille Mini ITX PC til 13k ;)