Avatar billede 2mas2 Juniormester
19. maj 2013 - 22:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bedømmelser på Netflix

Jeg har ikke brugt Netflix (den danske) et stykke tid.
Nu ser jeg, at man ikke kan bedømme film man har set med 1-5 stjerner.
Jeg kan kun trykke på et facebook ikon med "Synes godt om" under filmen. Jeg kan så ud fra filmen at 3 andre også synes godt om den.
Jeg kunne nu mere lide måden med at se hvor mange stjerne den havde fået så jeg ikke skulle spilde tiden med at se en som kun havde fået f.eks 2 stjerne.
Nå, men ser I Facebooks "Synes godt om" eller stjerner ud for hver film/serie?

Jeg tænker lidt her, at det må være min Netflixkonto der er sat forkert op.
Avatar billede keysersoze Guru
19. maj 2013 - 22:37 #1
Stjerner og IMDB er hvad jeg bedømmer ud fra - men så sent som i går kunne jeg da fint give stjerner på Netflix (PS3).
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2013 - 06:45 #2
nej de har lavet det om for at få folk til at reklamere for film på facebook.
de vil bare have kunder, og så skal der viralskrives på facebook. :)
Avatar billede 2mas2 Juniormester
17. august 2013 - 07:09 #3
Jeg lukker. Er gået over til apple tv hvor problemet ikke er.