Avatar billede dannyboy Nybegynder
13. august 2001 - 20:53 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

PHP+MySQL opgave \"Microsites\"

Jeg har et attraktivt domæne som jeg gerne vil stille til rådighed for freelancere, og dermed give dem hver et microsite hvor de kan præsenterer dem selv.
Måske er der også basis for at lade firmaer søge i en database over \"medlemmerne\".

Jeg forestiller mig en skabelon med div. felter der opretter et microsite som subdomæne hvis det kan lade sig gøre.
Ideen er ikke færdigtænkt endnu, så forslag er meget velkommne.

Giv venligst bud på denne opgave, eller peg på et færdigt script.
Avatar billede 12tri Nybegynder
13. august 2001 - 21:04 #1
Jeg har et attraktivt domæne - hvilket ?
Avatar billede sjakbajs Nybegynder
13. august 2001 - 21:04 #2
Jeg vil gerne give et bud, men for at det skal være realistisk må du gerne sende lidt mere info om projecktet på jeppe@sjakbajs.dk. Så kan jeg jo evt. osse bidrage med nogle forslag til funktionalitet.

Hilsen Jeppe Sohn
Avatar billede cool-wil Nybegynder
14. august 2001 - 19:31 #3
prøv at send lidt info ang sitet til
wil@talkzone.dk
jeg har erfaring med sådanne sites, eller noget ligende..ref: www.theroom.dk f.eks.

wil/
Avatar billede dannyboy Nybegynder
15. august 2001 - 01:59 #4
Ok, fik 2 henvendelser.
Jeg kontakter jer begge med mere info.
Avatar billede dannyboy Nybegynder
15. august 2001 - 02:00 #5
hov, kom til at sprede points...Shit happens!