Avatar billede craver35 Nybegynder
03. juni 2013 - 09:00 Der er 2 kommentarer

Windows 7 ASUS recovery booter op som grå skærm efter Windows login

Hej Eksperter.

Jeg forsøgte igår at gendanne min computer ved brug af ASUS Recovery Burner, som jeg har tideligere har benyttet med succes. Under gendannelse brugte jeg 6 diske som jeg selv har brændt da jeg fik computeren med recovery burner da det var anbefalet at man tog en backup. Jeg står nu i den uheldige situation at Windows nu booter op i grå skærm efter Windows Login, jeg har forsøgt at få adgang via safe mode og lign. Men dog uden held, er ved at løbe tør for idéer nogle der kan hjælpe?

Mvh. Jeppe S
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
26. juni 2013 - 11:01 #1
Hvis du kommer forbi loginskærmen, så er problemet mulgivis noget drivermæssigt.
Prøv lige at kigge på indlæg nummer 2 i denne tråd fra "Mark T".
Det kan være en hjælp
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20111006164146AAjU0iN
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
28. maj 2014 - 10:05 #2
Afmelder overvågning af emne.
Hvis du har spørgsmål til mit indlæg, så er du velkommen til at skive direkte til mig.