Avatar billede Dangerjoe Novice
03. juni 2013 - 12:11 Der er 1 løsning

UNC paths are not supported

Hej,

Så skete det igen, jeg må krybe til korset og få hjælp af eksperterne.

Hver gang jeg skal deploye til vores testsetup, har jeg mistet forbindelsen til UNC pathen. Dette sker hver gang jeg har været logget af, eller serveren har været genstartet. Jeg logger på via min administrator konto, som alle andre på mit arbejde(Vi har samme administrator opsætning), dog er jeg den eneste med UNC problemet, når jeg skal deploye til BizTalk(Har krydstjekket samtlige permissions mm.) Dette gøres ved at jeg eksekverer et powershell script, som derved opgraderer BizTalk til LatestVersion.

Skal lige siges at alle mine andre opsætninger i TFS, Visual Studio og andet godt, er gemt og ikke forsvinder ved genstart eller log-off.

INFO: Server 2008 R2, SP 1
BizTalk Server 2009

http://imageshack.us/photo/my-images/845/uncpath.jpg/
Avatar billede Dangerjoe Novice
04. juni 2013 - 07:52 #1
Jeg selv løst dette problem.