Avatar billede optur Novice
04. juni 2013 - 08:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Facebook group feed på extern website

Hej,

Jeg har fået en opgave af en kunde der gerne vil have en facebook gruppes feed vist på sin hjemmeside. Men det skal være uden FB login.

Jeg har prøvet at søge på google, og har fundet hentydninger til hvordan det laves, men er rimelig ny til facebook apps, og har lidt problemer med bygge det op fra bunden af. Mangler et færdigt kode eksempel da facebook API'en ikke giver mening for mig.

Er der nogen der kan være behjælpelige?
Avatar billede Dangerjoe Novice
04. juni 2013 - 10:43 #1
Avatar billede optur Novice
04. juni 2013 - 11:37 #2
problemet er at det ikke siger mig en pind... jeg forstår slet ikke hvordan det skal bygges op.... derfor jeg beder en eventuelle sider med kode eksempler så jeg kan forstå brugen af syntaxen.

For mig er det lidt som at skulle lære et nyt sprog og det eneste jeg har at arbejde med er et alfabet, og ingen sætninger at arbejde ud fra.
Avatar billede Dangerjoe Novice
05. juni 2013 - 09:25 #3
Hvilket sprog, skal dette skrives i?
Avatar billede optur Novice
05. juni 2013 - 10:27 #4
Jeg skriver i php.
Avatar billede Dangerjoe Novice
05. juni 2013 - 10:50 #5
Så ville jeg nok bruge feedburner metoden, som du kan se her og få et indtryk af hvordan det skal opsættes og skrives.

http://nouveller.com/web-design/how-to-easily-display-a-facebook-page-feed-on-your-website/
Avatar billede optur Novice
10. juni 2013 - 07:51 #6
Det ser meget godt ud... men kan ikke lige se hvordan jeg skal kunne bruge den til en facebook gruppe? Den skal bruge en rss feed og sådan en er der ikke til en facebook gruppe, har i hvert fald ikek kunne finde den...