Avatar billede JesperJulius Nybegynder
05. juni 2013 - 12:18 Der er 8 kommentarer

Gamer bærbar til max 7500

Jeg er i gang med at kigge på ny computer.. Har haft den samme bunke lort i 3 år nu, så er lidt rusten hvad angår hardware viden :)
Så kunne være rart med nogle gode råd, og eventuelle forslag til hvilken bærbar er den bedste der ude lige nu, i pris klassen 7000-8000 :)
På forhånd tak!
Avatar billede Dangerjoe Novice
05. juni 2013 - 12:20 #1
Jeg ville gå efter en computer fra mm-vision. De er af super kvalitet og en har en super kundeservice.

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=714600010&gruppe=visionnotebook
Avatar billede JesperJulius Nybegynder
05. juni 2013 - 12:28 #2
Avatar billede Dangerjoe Novice
05. juni 2013 - 12:39 #3
Nu er jeg ikke den store HP fan, da jeg synes deres computere/hardware er af meget ringe kvalitet. Ved at give 1000 kr mere, og evt købe den fra mm-vision, får du en SSD disk på 250GB, hvilket giver alt et boost, samt et langt bedre graffikort(http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-765M.92907.0.html)
Avatar billede JesperJulius Nybegynder
05. juni 2013 - 13:41 #4
Avatar billede JesperJulius Nybegynder
05. juni 2013 - 13:42 #5
Ved ikke hvorfor jeg lige skrev på engelsk :)
Avatar billede Dangerjoe Novice
05. juni 2013 - 13:46 #6
Vi kan da sagtens tage den på engelsk - Ja, ud fra min viden er det. Kan være du skal lade tråden køre dagen ud, kan være der er flere eksperter, der har en mening senere ;)
Avatar billede JesperJulius Nybegynder
05. juni 2013 - 13:49 #7
Men mange tak for hjælpen indtil videre :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juni 2013 - 16:39 #8
Post #4 er linket til en udmærket PC både når vi taler CPU og grafikkortet samt SSD.