Avatar billede Carlos33 Nybegynder
05. juni 2013 - 23:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows beder ikke om produktnøgle

Hvordan kan det være jeg ikke skal skrive min produktnøgle når jeg installer windows? Jeg formaterede disken så der burde vel ikke være nogen nøgle gemt på min disk?

Jeg har endel problemer med at få mit W. Vista til at fungere igen efter at have prøvet Ubuntu. Se evt mit andet spørgsmål.

Tænker meget kan ordnes med en ny installering men siden jeg ikke skal give min produktnøgle har windows ikke rigtig fjernet tidligere installeringer?

Formatere jeg ikke disken korrekt, er der en "hemmelig" formaterings måde. Evt formatering software der med sikkerhed gør disken som ny? jeg har formateret hele disken, slettet partitioner osv.

På forhånd tak.

Carlos33
Avatar billede jtt Nybegynder
05. juni 2013 - 23:53 #1
Ang. produktnøgle.
Hvis det er en installationsskive fra producenten (Acer / Dell m.fl) slipper du typisk for at angive nøgle, i modsætning til hvis det var en original Windows installation skive.
Avatar billede Carlos33 Nybegynder
06. juni 2013 - 00:39 #2
OK. ja det er det. Fujitsu-Siemens. Så er det mystery løst. Tak.
Avatar billede jensrommel Nybegynder
06. juni 2013 - 10:23 #3
Det var hurtig du fik svar! Men ja det er korrekt.
Avatar billede Carlos33 Nybegynder
29. juni 2013 - 17:36 #4
...