Avatar billede noltus Novice
07. juni 2013 - 09:27 Der er 1 kommentar

controlpanel forbliver minimeret

åbner jeg control panel start>controlpanel i win7,kommer den frem i taskbaren (minimeret),men prøver jeg at tilgå der,forbliver den minimeret det ser ud som om dn ligger udenfor skærmkanten til højre og trykker jeg på den på taskbarenser det ud som om kommer den susende ind fra højre side
Avatar billede poko1 Ekspert
07. juni 2013 - 12:35 #1
Hvis du kan se den på processlinien og du højre klikker trykker på egenskaber hvad står der så i dialogboxen? "Normalt vindue" "minimeret" " Maksimeret"?