Avatar billede futte850 Nybegynder
07. juni 2013 - 09:49 Der er 1 løsning

ang. køb af haswell

Hejsa
Jeg lige købt mig en ny computer jeg skal til og samle..
Er kommet lidt i tvivl om cpu´en.!
Jeg har købt core i5 4670, hvilket jeg regner med er nok til mig, men for 650kr mere kan jeg få core i7 4770..!

Pc´en vil blive brugt mest til gaming og regner ikke med at jeg mærker til at have en i7, men....

Min tanke var, at jeg ville spare de 650kr til næste gang jeg skulle opgraderer, måske om 2 år og der kunne det være at vi snakker 6 kerner eller mere..
Men er kommet i tvivl, da vi snart ser ps4 og xbox one og hvis de presser på til, at det er en stor fordel at vælge flere kerner, så vill det være trist hvis jeg allerede om 1år skal ud og købe i7 til 2200
Avatar billede futte850 Nybegynder
05. september 2013 - 18:12 #1
Købte mig en i5 4670..
Den er ganske fin til mit behov