Avatar billede MrM9988 Nybegynder
21. juni 2013 - 20:32 Der er 8 kommentarer

Licenskode til windows 8, har jeg mistet??

hej, jeg har købt micosoft windows 8 pro. Men den er ikke længere i min email, da jeg købte den over nettet. Jeg har cd'erne fra da jeg købte dem, men ingen kode :S Kan man aktivere den over robotten, men han siger et installations ID? men kan ikke finde det på installtaions vinduet?

eller skal jeg vente til mandag og ringe der ind?

Hilsen Morten.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. juni 2013 - 20:43 #1
Hej, Morten.

  Du kan f.eks. bruge http://pcsupport.about.com/od/system-security/fr/belarc-advisor-review.htm til at finde din nøgle.

De bedste hilsner
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
21. juni 2013 - 20:49 #2
Men hjælper den også hvis jeg kører windows 7 nu?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. juni 2013 - 20:59 #3
Nej - jeg var af det indtryk, at du havde installeret Win8 og ville ominstallere.
Men uden nøgle kan du end ikke produktaktivere over telefonen - det fordrer jo at nøglen allerede er tampet ind.
Umiddelbart tror jeg da at du er mere på den end med på den...
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
21. juni 2013 - 21:06 #4
:S Det er lidt noget skidt. Men de må da kunne se i systememet at de har sendt email til mig, med de oplysninger. Men prøver og ringe mandag, den skal kunne reddes!!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. juni 2013 - 21:13 #5
Hvis du kan se betalingstidspunkt (f.eks. ved kortbetaling) kan det måske lette arbejdet lidt med at spotte den i deres bogholderi?
Avatar billede jensenjs Juniormester
21. juni 2013 - 22:28 #6
Har du prøvet dette link som der henvises til i den email (som du så har slettet)

Der burde stå dine køb

https://www.mswos.com/
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juni 2013 - 22:30 #7
Er du heldig, så kan de blot finde din mail adresse i deres system og gensende omtalte mail.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juni 2013 - 22:33 #8
Jeg postede samtidig med #6 postede, hans forslag virker fornuftigt.  :-)