Avatar billede jessica1234 Praktikant
22. juni 2013 - 09:34 Der er 5 kommentarer

Maple filer kan ikke åbnes

Hej, jeg har prøvet at åbne mine maple filer, men så dukker denne besked op: File could not be found.
De filer er virkelig virekelig vigtige for mig så er der nogen, der ved hvordan jeg kan åbne dem?
På forhånd mange tak - den desperate.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2013 - 09:45 #1
Jeg kender ikke noget til maple filer, men er det via en genvej du forsøger at åbne dine filer?
Avatar billede jessica1234 Praktikant
22. juni 2013 - 09:50 #2
nej.
22. juni 2013 - 10:10 #3
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2013 - 10:14 #4
Prøv at se om din løsning måske findes her:
http://www.maplesoft.com/support/help/Maple/view.aspx?path=file
Avatar billede Halyna Pryslopska Praktikant
24. april 2017 - 13:46 #5
Lidt for sent at svare nu, men fandt nemlig ud af at hvis dit maple-filer ligger i en mappe hvis navn indeholder en skråstreg (og måske nogle andre mærkelige tegn), så gider Maple ikke at vise filen. Jeg har det på Mac. Håber det hjalp :)