Avatar billede lsskaarup Nybegynder
26. juni 2013 - 20:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mødelokaler med flere "delegates"

Jeg er ved at oprette nogle mødelokaler på arbejdes Exchange 2007. Men jeg kunne egentlig kun tænke mig at kigge nærmere på funktionen "delegates", men jeg er løbet ind i et spørgsmål, som jeg ikke har kunnet finde et svar på.

Vi har en situation, at vi har 3 i receptionen, som alle et eller andet sted, skal være "delegate" på mødelokalerne. Så alle f.eks. får en mail, når et mødelokale bookes, og det kan/skal accepteres af én af receptionisterne. Men kan man komme ud for at 2 eller alle 3 receptionister kan acceptere et møde, så arrangøren reelt modtager 3 tilkendegivelser. Og hvis dette kan ske, kan de så sættes op til at når én af svaret, så forsvinder indkaldelsen hos de andre?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
13. juli 2013 - 12:21 #1
Ingen der har en løsning?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
17. december 2013 - 20:52 #2
Åbenbart ikke