Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
28. juni 2013 - 20:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

QNAP NAS og Waoos Icotera2000 - jeg vil gerne på "udefra"

Hej Gutter

Har købt mig en QNAP NAS 221, og sidder nu og kæmper med at få lov til at tilgå den udefra mit eget domæne.

Hver gang jeg nu prøver på at tilgå NAS'en på mitdomæne.myqnapcloud.com - så kommer jeg til min Waoo modem/routers
loginside.

Svaret jeg fik i QNAPS forum var:
Your Router is using Port 8080/TCP for it's Remote Management Port, so it isn't forwarding port 8080/TCP to your NAS. Simply reconfigure your Router to use a different port for it Remote Management Port, and then configure your Router to Port-Forward 8080/TCP to your NAS.

Hmmm - jeg skal altsa i gang med noget port-forwarding. Men jeg er helt på bar bund og aner intet om port forwarding. Jeg håber der er nogle QNAP NAS folk der også er på Waoo, der kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
JEsper
Avatar billede zcully Novice
29. juli 2013 - 17:59 #1
Hmm hej Jesper

Fandt du ud af noget med ovenstående? Jeg har nemlig samme problem.
Kontaktede Full Rate som er min udbyder og de sagde der skulle åbnes for en port. Jeg skulle bare lige oplyse dem hvilken??!!
Øøøøh tænker jeg så bare. Og jeg er heller ikke den store haj med alt det netværksmæssige.

MVH
Jacob
Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
17. november 2013 - 12:30 #2
Desværre

Det viser sig at Når tre-for sætter sin egen router på, mangler der nok muligheder til at sætte skidtet op :o)
Jeg må nøjes med at bruge den "indenfor"

Mvh
JEsper