Avatar billede splitbus Nybegynder
30. juni 2013 - 19:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Airport Time Capsule (4. Gen) som NAS & Backup

Har lige købe en Asus RT-AC66U router & en Zalman USB3 DockStation med 2x2TB HD, som jeg håbede jeg kunne få til at fungerer som Backup for Mac's & NAS for mit lille lokale netværk.
Men f.eks kan jeg ikke få min Apple TV2 (Jailbreaket) til at se filer på HD'erne på Zalman'en.
Det hele driller bare :( :)
.
Så jeg tænkte, når nu alt udstyret er Apple, var det måske en ide at kigge efter en Airport Time Capsule (4. Gen), helst på 3TB. Denne tænkte jeg at dele i 2 partitioner, en partition til Backup af MBP & iMac og en del til Film (Som skal kunne streames i netværket) og diverse filer (billeder og doks mm.).
Jeg vil også MEGET gerne kunne komme i kontakt med Film Partitionen ude fra Internettet.
.
Kan jeg bruge en Airport Time Capsule ?
Avatar billede splitbus Nybegynder
30. juni 2013 - 19:56 #1
Eller er det bedre at gå efter den HELT nye Airport Time Capsule med AC standard ?
Avatar billede splitbus Nybegynder
01. juli 2013 - 19:54 #2
.