Avatar billede Pawlus Novice
04. juli 2013 - 09:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook

Hejsa.
Det er ved at være et stykke tid siden jeg sidst har været på jeres side, men da jeg tidligere har fået god hjælp herinde håber jeg at der er nogen som kan hjælpe mig igen.
Jeg fik nogle problemer med at min computer ville låse så jeg skulle genstarte, og inden jeg fandt ud af at det var fordi den blot skulle renses for støv havde jeg nået at lave en opgradering af min Windows7. Efter at jeg har gjort det kan jeg ikke længere åbne links i mine mails. Jeg har sat Explorer som standard, kørt Fix programmet fra microsoft, foretaget diverse opdateringer og scanninger, men lige meget har det hjulpet:.
Jeg skal lige sige at jeg også har Chrome installeret, men det havde jeg også før jeg lavede opgraderingen.
Når jeg vil åbne link får jeg følgende fejl:
General fejl. URL adressen var:og så står hjemmeside adressen efterfulgt af teksten: Klassen er ikke registreret.
Avatar billede Surferdude Nybegynder
04. juli 2013 - 10:57 #1
Hej Pawlus,

Problemet skyldtes manglende opdatering af browser (såvel som styresystem).

Kører du ie10 nu?

Kør windows update indtil der ikke længere er flere opdateringer.

Læs evt. mere om emnet her.

http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-outlook/general-failure-class-not-registered/25823280-fb7a-4e68-96f8-dd0460a2478a?msgId=ac6369ed-3c89-497d-8a63-cd4735db20c8

Vedkommende fik det igennem ved manuelt at installere IE10

Held & Lykke :-)

/UC
Avatar billede Pawlus Novice
04. juli 2013 - 12:29 #2
Underlig nok så havde den installeret Ie10 efter opgraderingen, men da den så havde hentet 102 opdateringer var det pludselig igen Ie9. Jeg har en gang i dag været udsat for at systemet låste, skyldes det også de manglende opdateringer?
Avatar billede Surferdude Nybegynder
04. juli 2013 - 13:08 #3
Windows update når det er bedst ;-)

Hvad tænker du på at systemet det låser? får du login billede, hvor der står computeren er låst - eller mener du at den ligesom "fryser fast"?
Avatar billede Pawlus Novice
04. juli 2013 - 13:27 #4
Det fryser så jeg ikke kan bruge musen, det eneste jag kan gøre er at genstarte.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. juli 2013 - 13:57 #5
Hej.

  Husk lige, at "svar" kun er til pointgivning - alt andet er "kommentar".

  Prøv lige at downloade og køre Windows Update Readiness Tool fra http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=20858

  Filen er nok omkring 390Mb og det tager lidt tid, at komme igennem installationen, men den sørger for at alt er OK i et hug. Du kan i øvrigt sagtens downloade den fra en anden PC, hvis den, du vil køre den på, har problemer.

De bedste hilsner
Avatar billede Surferdude Nybegynder
04. juli 2013 - 14:10 #6
Mht at den fryser, tror jeg du skal oprette en ny tråd hvis outlook fungere overnpå nyinstallation af IE :-)

Der kan være rigtig RIGTIG mange årsager til at din computer fryser.

Har du tjekket din eventlog for at se om der kommer fejl i den når computeren fryser?

:)
Avatar billede Pawlus Novice
04. juli 2013 - 17:24 #7
Efter at computeren endelig har hentet ie10 virker Outlook som den skal, så nu er det problem løst, så vil tiden vise om systemet fortsætter med at fryse:)