Avatar billede sexpac Nybegynder
17. juli 2013 - 17:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MIstet lyd i Windows 8 (2 x gfx)

Hej HWT,

Jeg har et problem som er pisse irriterende...

Lige efter jeg fik monteret en ny grafikkort mistede jeg lyden i computeren.

Windows 8 64bit
MBD: Asrock P67 Extreme
GFX: GTX 570 x2 (1 monteret for nylig og mistet lyd)

1x Samsung T240HD tilsluttet med DVI
1x Samsung T240HD tilsluttet med HDMI
1x Dell skærm tilsluttet med DVI
1x Toshiba TV tilsluttet med HDMI

-Jeg har været i lydinstillingerne i kontrolpanelet
-jeg har set efter i bios
-jeg har ny installeret driver evt. opdateret dem.
-Min headset virker
-Computeren registrer headset både på front og bagudgangen
-Har prøvet at kør SLI og uden SLI men stadig intet lyd
-Har prøvet at fjerne HDMI og kør med 3 skærme med DVI kun

Det eneste vej jeg kan få lyd er via skærmen med HDMI med eller uden headset og på fjernsynet...
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
17. juli 2013 - 21:11 #1
Hvis du har sat højtalerne til og tændt for højtalerne og sat strøm til højtalerne, så kan du prøve at højre klikke på lydsymbolet og klikke på Afspilningsenheder, hvis det ikke er højtaleren der er valt, så ved jeg ikke hvad der er galt, elers skal du højre klikke på vinduet og klikke på Vis afbrudte enheder, og så skal du klikke på højtaleren og klik Egenskaber og vælige Brug denne enhed (aktiver) og klikke på OK.
Avatar billede sexpac Nybegynder
17. juli 2013 - 22:16 #2
Det har jeg gjort igennem kontrol panel men virker ikke.... jeg fatter det bare ikke... Har fundet en masse i masse forums om at folk putter gfx i maskinen og mister lyden... der er mange løsninger og jeg har prøvet dem alle igennem... jeg kan bare ikke komme i tanke om mere ud over en formatering. Dog ser jeg gerne fra formatering pga. alle mulige dimser i maskinen... hvis jeg snart ikke finder en løsning blir det nok en ren installation alligevel
Avatar billede sexpac Nybegynder
18. juli 2013 - 02:06 #3
jeg opgiver og laver en ny installation...