Avatar billede guldfisken82 Nybegynder
08. august 2013 - 14:07 Der er 2 kommentarer

Yousee Netgear cg3000 port forwarding problem.

Hej med jer.
Lige nu køre jeg med min cisco router fra yousee, også min egen Dlink med trådløst, men
syntes det er lidt dumt, da jeg kan nøjes med kun at bruge en router, den jeg har fra yousee cg3000.
Problemet med den er, jeg kan ikke åbne nogen porte, i routeren, under port forwarding, går det fint nok med at få åbnet dem, ser også ud til de er åbnet, men når jeg tester portene, så er de stadig lukket.
Jeg har ringet til yousee support, og de siger, at jeg har Åben konfiguration, så det skulle virke, men de yder ikke support på det.
Og min computers IP er 192.168.0.10
Man skulle bare have port 23 åben, så man kan logge ind via telnet, og lave noget om der :D
Er der nogen der ved hvad man kan gøre, for at få det til at virke?
Avatar billede Blandy Praktikant
08. august 2013 - 14:52 #1
har du tjekket din firewall om det er problemet?
Avatar billede guldfisken82 Nybegynder
08. august 2013 - 19:38 #2
Alt er tjekket, firewall er slået fra, alt hvad jeg lige har kunne komme på
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester