Avatar billede aliaz Nybegynder
12. august 2013 - 09:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HDMI gennem slukket Sony forstærker

Hej Eksperter

Jeg har et AV setup med 3 HDMI kilder, som er oplagt at sende i en forstærker og tage HDMI out op i TV'et. Hvis jeg blot skal se TV, er det imidlertid meget at gøre ud af det, hvis jeg er nødt til at tænde forstærkeren.

Det ville derfor være super, hvis jeg kunne sende signalet gennem en slukket forstærker. Jeg ved at dette kan lade sig gøre på Denons forstærkere (ved ikke lige hvad funktionen hedder, men man vælger en "Standby source"). Jeg kan dog ikke finde ud af, om min Sony STR-DH800 kan det samme eller hvilket "navn" til funktionen jeg skal lede efter i manualen. Nogen der kan hjælpe?

Her er manualen: http://www.docs.sony.com/release/STRDH800_US.pdf
Avatar billede aliaz Nybegynder
23. august 2013 - 12:12 #1
Lukket - flyttet til elektronik.
Avatar billede aliaz Nybegynder
23. august 2013 - 12:15 #2
Rettelse: Flyttet til AV under Hardware.