Avatar billede mlj-foto Nybegynder
21. august 2013 - 13:23 Der er 2 kommentarer

Lagerstyring, simpel i php

Hej.

Jeg sider og syntes det er lidt trættende at vores lille bitte lager ( der er vel 20 forskellige vare, bestående af feks 0.5 m netkabler, 2, 5, 10 m kabler og div andre små usb kabler og små ting)

Lige nu har vi et stort excell ark hvor vi prøver at holde styr på det, men tænkte at det må være lavet et PHP site/ database hvor man kan smide det hele ind i?

er der nogen af jer herinde der kender til at godt simpelt system til at holde styr på et lille lager?
Avatar billede repox Seniormester
21. august 2013 - 13:29 #1
Avatar billede mlj-foto Nybegynder
22. august 2013 - 11:06 #2
he he..:) den har jeg selvfølgelig prøvet..
var intresseret i om nogen måske kendte til et de kunne anbefalde.