Avatar billede aliaz Nybegynder
23. august 2013 - 12:26 Der er 1 løsning

LED projektor no-go?

Hej Eksperter

Jeg overvejer at supplere stuen med en projektor og ligesom så meget andet, går udviklingen jo i retning af LED. Har kigget lidt på www.projectorcentral.com/ og ingen af projektorne på top 10 over hjemmebiografer lader til at være LED. I princippet kan det jo stadig være fint til mig, selvom det ikke er nok til de kræsne.

Men spørgsmålet er kort og godt: Er LED-teknologi i projektorer et no-go eller kunne nogle af dem på listen her www.cinema-shop.dk/projektor-c-351.html være et fint bud på en hjemmebiograf?

Jeg går også ud fra, at når de skriver 1920 x 1080 i maksimal opløsning, så understøtter den Full HD? Det er nemlig et andet indtryk jeg får på dette forum: http://www.hifigalleri.dk/forum/hjemmebiograf/26065-hvad_skal_jeg_vaelge_af_projektor

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede aliaz Nybegynder
22. september 2013 - 11:59 #1
Lukker her.