Avatar billede viuf Juniormester
26. august 2013 - 07:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TP-Link TL-WDR4900 som AccessPoint

Har bredbånd hos yousee.
Vil gerne undgå deres modem/router trådløse netværk og bruge en TP-Link TL-WDR4900 istedet.
Kan lave TP-Link TL-WDR4900 om til et AccessPoint og hvordan?
Avatar billede HKW Nybegynder
26. august 2013 - 09:47 #1
Jeg ville nok sætte Yousees netgear i bridge mode (ved at slå NAT fra), og bruge TP'en som både router og AP.

Meget kan siges om deres netgear, men intet af det er godt.
Avatar billede viuf Juniormester
27. august 2013 - 21:43 #2
Har brugt det hele tiden, men ville gerne prøve om TP´en kunne køre som AccessPoint da jeg har haft lidt problemer me dyousee-modemet.
Avatar billede viuf Juniormester
10. oktober 2013 - 07:35 #3
lukket