Avatar billede Nesma Nybegynder
30. august 2013 - 23:52 Der er 7 kommentarer

Internetdeling

Hej :)

Jeg søger hurtig hjælp til internetdeling af mit mobilnetværk med min bærbar. På nuværende tidspunkt virker det ikke mere, og det har kun virket fejlfrit én gang.

Det drejer sig om en iPhone. Med den kan man dele nettet på tre måder; USB, Bluetooth og/eller gennem Wifi.

Når jeg prøver at dele nettet dukker der en "fejlboks" op hvor der står "der kunne ikke oprettes forbindelse til min iPhone.

Hjælp tak.
Avatar billede kris914g Nybegynder
30. august 2013 - 23:54 #1
har du installerde itunes havde samme problem men af en eller mærkelig grund virked det efter jeg installerede itunes og hvis du har så skal det være åbent ellers virker det ikke
Avatar billede Nesma Nybegynder
31. august 2013 - 00:01 #2
Okay. Jamen, jeg kan jo ikke installere iTunes uden internet adgang.. Træls!

Men tusind tak for dit svar :)
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2013 - 00:27 #3
Mit indlæg drejer sig kun om iTunes. Du downloader den bare på den computer du er på nettet med nu. Lægger den på f.eks. en USB nøgle og installewrer den derfra på den anden computer.
Avatar billede Nesma Nybegynder
31. august 2013 - 00:40 #4
Jeg har slet ikke adgang til internet på min laptop.

Ærgerligt, ærgerligt.

Ellers tak
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2013 - 00:50 #5
Jeg tror du har misforstået mig:) Det jeg mener er, at du jo må være på nettet, med en eller anden computer, siden du kan skrive herind på E. På den computer må du vel også kunne downloade iTunes.
Og derfra overføre det downloadede program til en USB key, som du derefter sætter i din labtop og installerer iTunes derfra.
Avatar billede Nesma Nybegynder
31. august 2013 - 01:14 #6
Jeg skriver fra min mobil. Det samme netværk jeg ønsker at dele med min laptop.. Så nej, jeg har skam ikke misforstået dig.

1) skriver fra min mobil
2) har ikke en USB nøgle

Det er bare underligt at det ikke virker uden programmet. Jeg har før delt min net på en laptop uden iTunes. Problemet må være andetsteds.

Andre forslag?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2013 - 01:57 #7
Nå på den måde. Fra din mobil. Ja så var min ide jo ikke til nogen nytte. Og som jeg skrev, gik mit indlæg kun på iTunes, det andet kan jeg desværre ikke sige noget om. Har ikke iPhone, men iPad og computer over Wi-Fi. Men jeg tror du har ret i, at det ikke kan være en manglende iTune som er årsagen.
Forhåbenlig bringer morgen dagen kyndige folk på banen. Men spørgsmålet skulle nok have ligget under "Netværk"