Avatar billede palle_ib Nybegynder
01. september 2013 - 19:34 Der er 1 løsning

Optimering af søgning

Hjælp,
Hvordan får jeg Google til at tage min nyoprettede hjemmeside med?
Jeg har oprettet en hjemmeside men kan via Google endnu ikke finde hjemmesiden.

www.campingvognhotel.dk

Er der nogle forslag til hvad jeg skal gøre for at den bare bliver fundet af Google?

Forslag til hvordan man får relevante hits på hjemmesiden modtages også meget gerne.

Håber på hurtig hjælp.
Avatar billede vmanmartin Novice
01. september 2013 - 21:08 #1
Jeg gætter på du lige har lavet din hjemmeside.

Google har en robot, som søger ude mellem alle hjemmesider på nettet. Der er utrolig mange sidder og komme igennem. Det kan tag fra 2 dage til 14 dage for en google robot og finde din nye hjemmeside.

Den skal nok komme, du kan os søge på google. Om og tilmelde din hjemmeside til google robotten, så hjælper du den lidt på vej, ved at fortælle om din hjemmeside.