Avatar billede dvbguy Nybegynder
04. september 2013 - 16:03 Der er 1 kommentar

videoovervågning

Hej,

Jeg er på jagt efter 4 udendørs video kameraer til overvågning. Jeg har set diverse pakkeløsninger med analog kamera til ca. 6000,-kr - hvor harddisk optager osv følger med.

Har dog selv Nas boks og ved ikke helt om IP kamera nok vil være at foretrække.
Det primære er egentlig at de kan tilgås fra iphone, hvor det gerne skal være muligt samtidig at se alle 4 kameraer, så man ikke skal logge ind på hvert enkel for at se et aktuelt billede - og dertil selvfølgelig også gerne optage muligheder på nas box med ordentlig software interface

Nogen der har nogen anbefalinger eller endnu bedre, nogen der har noget kørene som fungerer fint. Det vigtigste er selvfølgelig at de også kan vise gode vidoer når det er mørkt, selvom man selvfølgelig kan købe sig fattig i sådan noget udstyr. Budget er ca. 6000,-kr
Avatar billede jfj Nybegynder
04. september 2013 - 21:51 #1
Hej

Jeg har eksperimeneret lidt med EasyN ip camera.  Billederne som cameraet tager kan uploades automatisk til en server og du kan få tilsendt email ved alarm. Cameraet kan let tilgås fra en browser eller fra en smartphone med internet.
http://www.easynp.com/Products.aspx?bgid=16