Avatar billede micp Nybegynder
05. september 2013 - 10:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Login info forsvinder!

Jeg har fået et problem med at automatisk login informationer forsvinder, fra de sider på nettet jeg besøger.
Det er startet for 4-5 dage siden og det lader til at ske én gang i døgnet.
Hvad kan det være der resetter dem, køre Win8 og mener ikke at jeg har nogle programmer til at køre, der skulle kunne gøre det?
05. september 2013 - 10:22 #1
... Hvilken Browser / Internet program ?
Avatar billede micp Nybegynder
05. september 2013 - 11:02 #2
IE, men bruger ikke dens automatiske huske funktion!
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2013 - 18:50 #3
Har du kommet til at indstille IE til at slette alt browserdata?

Er der noget til hinder for at du kan systemgendanne tilbage til da det virkede?
Du vil ikke miste personlig data ved at systemgendanne. Du vil kun miste de programmer der er installeret i nævnte periode.
Avatar billede micp Nybegynder
09. september 2013 - 19:45 #4
IE er ikke indstillet til at slette browserdata men de sidste par dage har der ikke været noget problem, mystisk!

Hvis det sker igen vil jeg lige prøve at lave en systemgendannelse, så "220661" hvis du vil ligge et svar, må du gerne få pointene.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. september 2013 - 19:52 #5
Ok. Lægger et svar