Avatar billede DomiinoDK Nybegynder
07. september 2013 - 17:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Logo Søges?

Vi er ved at starte en Webshop op med Kvalitets Madvarer. Kræs for kendere... slagtervare, vin, ost, kaffe... kun højkvalitetsvarer. Vi har snakket om et logo og vil høre om en herinde kunne komme med et forslag?

Firmaet hedder eGastro (Vi har købt .dk og .se).

Vi har snakket om noget eGASTRO i en flot slankt design, men et lille e (måske tiltet) i f.eks grøn (økologisk grøn) og resten i enten sort eller gradint grå.

En der er frisk på at sammensætte et logo?
Avatar billede mikmeier48 Nybegynder
07. september 2013 - 18:49 #1
Har du fået lavet logo?
Avatar billede DomiinoDK Nybegynder
07. september 2013 - 20:06 #2
Nope
Avatar billede mikmeier48 Nybegynder
07. september 2013 - 22:40 #3
Hvor finder man hjemmesiden, når man søger eGastro.dk kommer der ikke noget op
Avatar billede DomiinoDK Nybegynder
07. september 2013 - 23:24 #4
Nej - for siden er ikke aktiv endnu, vi er stadigvæk ved at lave shoppen bagved.
Avatar billede mikmeier48 Nybegynder
08. september 2013 - 08:37 #5
Send din mail, så sender jeg dig et forslag som udgangspunkt
Avatar billede DomiinoDK Nybegynder
08. september 2013 - 16:39 #6
domiino@me.com
Avatar billede mikmeier48 Nybegynder
09. september 2013 - 08:40 #7
Har du modtaget det?
Avatar billede infini Nybegynder
19. september 2013 - 11:33 #8
id-factory.dk kan leverer design til en god pris - og tilbyder "no cure - no pay!"
Avatar billede DomiinoDK Nybegynder
25. september 2013 - 23:36 #9
Der er købt et Logo fra et firma ved navnet A38 i Thisted.